Monday, February 1, 2010

Weekend

Nädalavahetus möödus kiirelt. Reedel käisime vaatamas üle kohalikku klubielu ning tuvastasime, et Hectic@Hope on jätkuvalt elujõus - selline Supreme'i tunne oli peol. Lisaks veel sissepääs R15 ja õlu samapalju. Mängiti kõike soulist Tears for Fearsini, vahepeal ka elektrot. Oma kambaga oleks seal kindlasti veel lõbusam. Hanno, tulete ka sinna, pole hullu, isegi Henri Kaar harjus ära, hoolimata, et see pole mingi BonBon, pigem ikka KuKu või Kraal.

Laupäeval läksime Old Biscuit Milli marketile (http://www.neighbourgoodsmarket.co.za/) ja nautisime suurepärast hommikusööki. Matis sa ju mäletad neid grillitud sisefileega võileibu :)

Pärastlõunal pärast väsitavat shoppamisringi läksin Melkbossi, kus sai sõita paar tunnikest 4.2ga (nagu terve nädal) ning mingi laine oli isegi olemas. Ega mujal kusagil parem polnud, isegi Andre Paskowski vms selle blondi tyybi nimi iganes on, sõitis seal...

Pühapäev oli matkapäev, sõitsime hommikul Table Mountaini alla ning hakkasime yles ronima (ainult wussid ja pensiokad sõidavad cable cariga) :D Hea tempoga olime alla tunniga yleval. Vaade on sealt ikka mega. Kohtusime ka pruunistunud nägudega ja roosade särkidega eesti golfaritega... Seejärel nagu tundus tobe alla ronida, ning mõtlesime, et vaatame seal yleval rahvuspargis veidi ringi. Seal on isegi mitmepäevaseid matkaradasid ning superilusad vaated. Valisime yhe raja mis võimaldas Camps Bay poolt alla tulla. Ja 5 tunniga olimegi auto juures tagasi :) Suht väsinud oli olla, aga tuju oli hea ning seal on veel väga palju häid radasid avastamata. Kliima on siin matkamiseks superhea - ei ole liiga külm ega palav - tuul mõnusalt jahutab.

Täna läks Kaisa purjelauatrenni ning ma istun siin järve ääres surfiklubis, ja vaatan kuidas Wolfgang Kaisat õpetab :) Hetkel puhub selline NW tuul. Wolfgang ytles, et kui tsekata kas lennujaamas ka puhub, siis võib minna Strandi sõitma, kus saaks paremal halsil sõita side-shorega. Tsekkame ehk üle. Hea uudis on veel see, et laine on tagasi (hommikul oli meri lainelaudureid täis) ning homme õhtuks lubab ka tuult :)

1. krt ma ei mäleta mingeid sisefilee võileibu. või ei taha mäletada..
    a ma hommikul panin juustu mingi vana leiva peale.. see oli nii super hea. ja kui väljas seda süüa, siis tuleb selline mõnus hang ka peale. niiet pane oma sisefilee teadküllkuhu:)

2. :))))))
    oh vahel saab nalja ka, thanks, Matis